Aktuelnosti

Pružanje namenskih opcija za negu kože za muškarce od 2006!

Bulldog je ponosan što je prvi brend za negu muške kože na svetu koji koristi plastiku od šećerne trske u našoj ambalaži. Uvek smo se trudili da donesemo najetičnije i održivije odluke, od toga da nikada ne testiramo na životinjama, do toga da nikada ne koristimo mikroperle kako bismo sve naše proizvode učinili pogodnim za vegetarijance i vegane.
Možda se pitate: „Zašto ime Buldog?“ Pa, pomisli samo na buldoga. Oni su lojalni. Oni su jaki. Oni nisu komplikovani. I druželjubivi su. Mi smo sve te stvari. Pored toga, naš brend je počeo u Velikoj Britaniji, gde su buldozi nacionalna ikona. 
ISTORIJA : 
Bulldog Skincare za muškarce lansirala su 2006. dva prijatelja, Simon Duffi i Rhodri Ferrier, u slobodnoj sobi u zapadnom Londonu. Ideja je bila da se naprave jednostavni, efikasni proizvodi koji su namenski napravljeni za muškarce. Jasne strategije brenda za normalnu, osetljivu, masnu i zrelu kožu su posebno formulisane da pomognu muškarcima da izgledaju i osećaju se najbolje. Bulldog nikada ne koristi sastojke životinjskog porekla, a brend je sertifikovan od strane Cruelty Free International. Svi proizvodi iz linije su pogodni za vegetarijance i vegane i nikada ne koriste plastične mikroperle, sintetičke mirise ili veštačke boje.

VILEDA – IZABRAN PROIZVOD GODINE 2023.

VILEDA – IZABRAN PROIZVOD GODINE 2023. – ULTRA FRESH (antibakterijski program)

Godišnji izbor - Izabran Proizvod godine - uspostavljen je u Francuskoj 1987. godine i zasnovan je na glasanju potrošača. Osnova ovog izbora je transparentno istraživanje nezavisnog istraživačkog instituta čiji je cilj odabir potrošačkih proizvoda/usluga - prema određenoj metodologiji - i nagrađivanje pobednika za njihove marketinške inovacije. Danas je najveća svetska nagrada zasnovana isključivo na mišljenju i glasanju kupaca.

Ponosni smo što je naš Vileda Ultra Fresh antibakterijski program, prihvaćen i prepoznat od strane potrošača, dobio ovo laskavo priznanje za 2023. godinu. Kao brend poznat po inovacijama, Vileda je na svetsko tržište lansirala Ultra Fresh liniju proizvoda kao prvi potpuno antibakterijski sunđer na svetu. Specijalna formulacija samog proizvoda i premaza koji se koriste u sprečavanju nastanka i širenja bakterija, štiti naše potrošače i njihove porodice od nevidljivih neprijatelja, kojima smo nedavno svedočili i koji su na trenutak zaustavili ceo svet. Mi pomažemo da se vaš svet i dalje vrti pod sloganom: “It feels great to feel at home” – ULTRA FRESH antibakterijski program.

U nastavku pogledajte atmosferu sa ovogodišnjeg izbora kroz slike i video.

Proizvod 2023. Srbija   (Video)

   

3 za sajt

4 za sajt

2 za sajt

Wilkinson Sword slavi 250-tu godišnjicu

Izoštravanje vašeg stila od 1772.

Ne dešava se svaki dan da brend slavi svoju 250-godišnjicu, ali 2022. Wilkinson Sword slavi ovu značajnu priliku.

Fascinantna istorija započela je 1772. godine kada je poznati londonski proizvođač oružja, mačeva i bajoneta, Henry Nock, osnovao kompaniju. Godine 1824. Henry Wilkinson, koji je do tada upravljao kompanijom, promenio je ime u James Wilkinson & Son. U to vreme je rasla reputacija u proizvodnji mačeva, ali je tek kasnije ime kompanije promijenjeno u Wilkinson Sword kao priznanje za to.

Tokom osamnaestog veka mali mačevi su bili omiljeno oružje, barem za gospodu, a ponekad su se smatrali predmetom nakita ili modnim dodatkom za demonstriranje društvenog statusa i bogatstva, uz mnoge sportske zaslepljujuće lepe izrade.

Tokom godina, podstaknuta opadanjem nošenja mačeva, Wilkinson Sword Company se proširila u druga područja, a s obzirom na njihovu stručnost u proizvodnji 'najboljih oštrica', brijači su smatrani prirodnim produžetkom poslovanja. Vredi napomenuti da je to bilo doba industrijske revolucije i da je postojao veliki entuzijazam za tehničku inovaciju Wilkinson Sworda koju je kompanija razvijala brzinom i 1898. godine predstavila je sigurnosni brijač Pall Mall.

Tokom 1920-ih duh vremena se promijenio, a stilske konvencije su se dramatično promijenile s muškarcima koji su više naglašavali njegovan izgled. Ovaj fokus na negu i lični stil nastavio je da određuje muški stil tokom prve polovine dvadesetog veka i inspirisao inovacije u kategoriji brijanja. Tokom 1950-ih i 60-ih, Wilkinson Sword se fokusirao na tehnološka poboljšanja svojih oštrica.

Sedamdesetih godina prošlog veka predstavljen je prvi Wilkinson Sword sistem sigurnosnih oštrica u fiksnom plastičnom kućištu s lansiranjem T70, ponekad poznatog kao Bonded, prvog umetka za brijanje koji korisnik može da zameni, spojenim u plastiku. Takođe je sadržavao prvi brendov intuitivni sistem punjenja i smatra se prethodnikom Wilkinson Sword sistema baziranih na kertridžima. Tokom 1980-ih i 90-ih, tehnologija oštrica je nastavila da se razvija i 1992. Wilkinson Sword je lansirao novi proizvod, Protector. Budući da je dizajn u velikoj mjeri usredsređen na ovaj proizvod, Protector je osvojio naklonost prodavaca i potrošača podjednako. Otprilike na prelazu veka lansiran je prvi njihov brijač s 3 oštrice za jednokratnu upotrebu, Xtreme 3.

Na prelazu milenijuma industrija se fokusirala na više oštrica i 2003. Wilkinson Sword je lansirao Quattro brijač sa četiri oštrice, nakon čega je 2007. usledio Quattro Titanium, sa slojem titanijuma i odvojenim slojem ugljenika na oštricama.

Hydro asortiman je predstavljen 2010. godine, s jednakim naglaskom na inovacijama i udobnosti. Uvođenje funkcija na Wilkinson Sword proizvode, uključujući sistem sa pet oštrica, bazene gela koji se aktiviraju vodom i integralne štitnike za kožu, deo su Wilkinson Sword-ovog puta ka visokom kvalitetu i demonstriraju duboko razumijevanje muških navika i stilskih navika.

Kako se Wilkinson Sword približava svojoj četvrt milenijumskoj godišnjici, brend ostaje relevantan i danas kao što je bio 1772. godine, a kako bi proslavio ovu prekretnicu, Wilkinson Sword je pokrenuo kreativnu kampanju kako bi pomogao u planiranju svog putovanja kroz stil.

Wilkinson Sword je oduvek bio posvećen svojim potrošačima. Brend razvija brijače koji ispunjavaju sve njihove potrebe za brijanjem. Podstiče ih da izraze svoj jedinstveni stil kroz brijanje. I to im jako prija. Sve da se muškarci osjećaju dobro u svojoj koži, samopouzdani i cenjeni. Dakle, kada brend slavi svoju 250. godišnjicu, sve je i na potrošačima. Tema kampanje je “Slavi svoj stil” i brend stavlja potrošače u fokus, a prave muškarce i njihov stil predstavljaju u sredstvima kampanje.

Redovna kampanja će biti snažno podržana povećanjem aktivnosti. Brend će intenzivno povećati aktivnosti u prodavnicama, zajedno s digitalnom kampanjom na društvenim mrežama (FB, IG) povodom proslave 250. godišnjice. Kampanja povodom godišnjice počela je u julu i trajaće do kraja kalendarske 2022. godine.

Strana 1 od 2